Cere oferta personalizata

 

Orar clase de aerobic
Neby Fitness Domenii

Luni
Neby Fitness Domenii
Marti
Neby Fitness Domenii
Miercuri
Neby Fitness Domenii
Joi
Neby Fitness Domenii
Vineri
Neby Fitness Domenii
Sambata
Neby Fitness Domenii
Duminica
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
07:30
deepWORK
Lucian
09:00
Pilates
Lucian

Despre Pilates

Trainer: Lucian

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

12:00
4X4
Adriana Stanciu

Despre 4X4

Trainer: Adriana Stanciu

4 circuite cu 4 exercitii fiecare, sectionat pe zone de; core, lower body, upper body si cardio. Este un sistem de antrenament ce ne-a demnostrat de-a lungul timpului ca inglobeaza tot ce are nevoie un om de rand pentru a avea o conditie fizica buna.

Nivel: Mediu

19:00
Boot camp / 1K
Geo Bogdan

Despre Boot camp

Trainer: Geo

Drilluri, sand bags, speed leather & others le vei intalni aici la Boot camp. Antrenamentul in sistem de circuit cu elemente army este lectia de fitness ideala pentru o conditie fizica foarte buna.

Accesorii: saltea, speed leather, ropes, sand bags, markers, gantere, bara cu discuri, steper

Nivel:  Intens

 

Despre 1K

Trainer: Geo Bogdan

Ora cu o mie de repetari. Te sperie? Nu ar trebui, pentru ca vom avea grija cu tu sa duci aceasta ora pana la capat. Cum este posibil? Ce exercitii vei lucra? Cum se desfasoara? Te asteptam vezi/simti singur/a

Accesorii: gantere + saltea + bara cu discuri

Nivel: Intens

19:30
Cycling
Carmen
20:00
Pilates
Geo Bogdan

Despre Pilates

Trainer: Geo

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

08:30
Spinning
Gabi Stan

Despre Spinning

Trainer: Gabi Stan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

09:00
Pulse
Dragos

Despre Pulse

Trainer: Dragos

Acest antrenament reprezinta un mix perfect intre exercitii cardio si exercitii de forta cu scopul de a arde grasimi, a sculpta musculatura si a creste  pulsul .

Nivel: Intens

19:00
Toning
Andrei P.
19:30
Spinning
Gabi Stan

Despre Spinning

Trainer: Gabi Stan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

20:00
Core Training
Dragos
07:30
Pilates
Raluca Bajora

Despre Pilates

Trainer: Raluca Bajora

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

09:00
Toning
Andrei P.
12:00
Adrenaline
Adriana Stanciu

Despre Adrenaline

Trainer: Adriana Stanciu
Transpiri, respiri, te stergi si o iei de la capat, aici vei gasi un antrenament ce iti va aduce intotdeauna bucuria de a face miscare. Mix de exercitii functionale lucrate intr-o coregrafie bine gandita pe mai multe criterii, Adrenaline te va tine intotdeauna focusat/a si cu sufletul la gura.
Accesorii: steper + saltea
Nivel: Mediu
19:00
Definitions
Adrian

Despre Definitions

Trainer: Adrian

Urmaresti tonus muscular mai bun, atunci Definitions este cea mai buna varianta pentru tine. Aici vei gasi tot necesarul de care ai nevoie pentru obiectivul tau principal, iar ritmul muzicii va fi cel mai bun stimul pentru “inca 2 repetari” in plus.

Accesorii: bara cu discuri, gantere, saltea

Nivel: Mediu
19:00
Spinning
Geo Bogdan

Despre Spinning

Trainer: Geo Bogdan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

20:00
Yoga
Geo Bogdan

Despre Yoga

Trainer: Geo Bogdan
Cu o abordare viguroasa si focus accentuat pe postura, ora de Yoga va aduce starea de care ai nevoie dupa o zi intensa de lucru.
Accesorii: saltea
Nivel: Scazut
07:30
Stacked!
Claudia

Despre Stacked!

Trainer: Claudia

Clasa care iti aduce maximum de tonus muscular pe care il poti obtine din orele de grup. Ai nevoie de o conditie fizica buna pentru a te bucure pe deplin de o ora de Stacked!

Accesorii: bara cu discuri +  steper

Nivel: Intens

08:30
Spinning
Gabi Stan

Despre Spinning

Trainer: Gabi Stan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

09:00
Kick
Adriana Stanciu

Despre Kick

Trainer: Adriana Stanciu

3, 2, 1….Fight. Rope jumps, sesiuni de kick, grab, punch, toate le vei exersa la The Cut. Un antrenament care iti va tine pulsul sus indiferent de conditia ta fizica.

Accesorii: saltea, coarda

Nivel: Mediu

19:00
Functional
Dan

Trainer: Dan

Acest tip de antrenament combina o serie de elemente de forta si exercitii cu greutatea corpului   care vizeaza flexibilitatea, coordonarea,  viteza, rezistenta pe mai multe planuri de miscare. Antrenamentul functional ajuta la imbunatatirea sistemelor  energetice proprii ,printr-un antenament cardiovascular intens. Beneficiile sunt multiple printre care si corectarea posturii si dezvoltarea  mobilitatii.

Nivel: Intens

19:30
Spinning
Gabi Stan

Despre Spinning

Trainer: Gabi Stan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

20:00
Abs & Stretch
Andrei P.
07:30
Pilates
Raluca Bajora

Despre Pilates

Trainer: Raluca Bajora

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

09:00
Super Sculpt
Adriana Stanciu

Despre Super Sculpt

Trainer: Adriana Stanciu

Un antrenament fundamental de forta, ce cuprinde o varietate de exercitii izotonice si izometrice, creat pentru un singur obiectiv, definirea musculara.

Accesorii: gantere, saltea, bara cu discuri, discuri, steper

Nivel: Intens

12:00
Intervals
Dragos

Despre Intervals

Trainer: Dragos

Intervals presupune sesiuni scurte de exercitii cardio ce alterneaza cu miscari de forta si izometrie. Miscarile sunt preponderent rapide, ritmul de antrenament fiind unul intens insa toate acestea te vor ajuta sa iti tonifici musculatura, sa arzi calorii si sa-ti imbunatatesti conditia fizica in timp cat mai scurt.

Nivelul de intensitate : mediu spre avansat

Tip de antrenament: cardio, forta, tonifiere

18:30
Body Combat
Geo Bogdan
19:30
Flow
Geo Bogdan

Despre Flow

Trainer: Geo Bogdan

Coregrafie, efort sustinut, fun, ritm, stare de bine, toate intr-o singura ora. Daca iti doresti sa faci miscare intr-un mod antrenant, care sa te  tina focusat/a toata ora si la final sa simti ca ai reusit sa faci miscare intr-un mod eficient pentru tine, atunci Step este varianta ideala.

Accesorii:  saltea

08:30
Hot Yoga
Geo Bogdan

Despre Hot Yoga

Trainer: Geo Bogdan

Singura clasa ce are nevoie de 1h30 pentru a transmite un feeling puternic de stare de bine la final. Cu o temperatura ridicata si o atmosfera relaxanta, Hot Yoga reuseste sa-ti scoata toxinele din organism intr-un mod extrem placut.

Nivel: Scazut

10:00
Spinning
Adriana Stanciu

Despre Spinning

Trainer: Adriana Stanciu

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

11:00
Full Body Conditioning
Adriana Stanciu

Despre Full Body Conditioning

Trainer: Adriana

Un antrenament ce se lucreaza pe intervale de timp si se grupeaza in exercitii cu gantere,  exercitii la saltea de core si izometrie, exercitii de cardio, 15 exercitii de incalzire si stretching)

Accesorii: gantere + saltea

Nivel: Mediu

12:00
Core Training
Dragos
10:00
Spinning
Gabi Stan

Despre Spinning

Trainer: Gabi Stan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

10:00
Top2Bottom
Dragos

Despre Top2Bottom

Trainer: Dragos

Forta in sistem piramidal pentru trenul superior, sesiuni de cardio si exercitii pliometrice, sunt exercitii ce stau la baza acestei clase. Trebuie sa te astepti la schimbari dese de antrenament pentru ca nu te vom lasa sa prinzi ritmul nostru foarte usor.

Accesorii: bara cu discuri, gantere, discuri

Nivel: Mediu

11:00
Ab Lab
Dragos

Despre Ab Lab

Trainer: Dragos

Exercitii pentru oblici si platul abdominal care iti vor aduce tonusul necesar pentru un abdomen bine definit.

Accesorii: saltea

Nivel: Mediu

Select date to see events.
Descarca orarul claselor de aerobic

Descarca orarul claselor de Spinning

Nota: Accesul la clasa este permis cu cel tarziu 2 minute inainte de incepere.
Nu intirziati sau riscati sa nu fiti primiti!

Pentru a vizualiza descrierea fiecarei clase, faceti click pe aceasta

Va rugam sa cititi si respectati urmatoarele reguli create pentru siguranta si confortul dumneavoastra :

1. Recomandam prezenta cu 5 minute inainte de clasa.
2. Accesul in sala este permis cu minim 2 minute inainte de inceperea clasei ; pierderea incalzirii poate genera accidentari. Antrenorul isi rezerva dreptul de a nu accepta persoanele care intarzie.
3. Clasa se va desfasura doar cu un minim de 3 participanti.
4. Este interzisa utilizarea telefonului mobil in timpul orei. In situatia unei urgente despre care stiti inaintea orei, va rugam sa il anuntati pe instructor pentru a putea iesi afara, daca este cazul.
5. In timpul orei, nu sunt permise initiative personale de modificare a exercitiilor / rutinelor de antrenament, decit daca instructorul decide ca trebuie adaugate pentru siguranta.
6. Daca trebuie sa plecati inainte de terminarea orei, va rugam sa il informati pe instructor inainte de inceperea orei si sa va asigurati ca alocati 5 minute de cool down si stretch.
7. Apreciem feedback-ul dumneavoastra. Orice sugestie, nelamurire sau nemultumire sunt adresate instructorului la finalul clasei, niciodata in timpul rutinelor de antrenament. Puteti sa trimiteti aceste situatii si pe email, la domenii @ neby . ro
8. Cu exceptia orelor de Yoga, Pilates sau Stretching, este obligatoriu sa folositi incaltaminte sport adecvata.
9. Va rugam sa ii respectati pe ceilalti participanti la clasa. Locul in sala se ocupa in ordinea intrarii in sala, indiferent de vechime sau experienta.
10. Hidratati-va inaintea orei. In timpul clasei, doar instructorul poate decide pauzele de rehidratare, in functie de antrenament.
11. In cazul in care simtiti batai neregulate ale inimii, senzatie de voma sau pierdere a echilibrului, mergeti usor pe loc citeva minute inainte de a va opri complet.
12. Urmati-l cu atentie pe instructor si antrenati-va in deplina siguranta.