Orar clase de aerobic
Neby Fitness Domenii

Luni
Neby Fitness Domenii
Marti
Miercuri
Neby Fitness Domenii
Joi
Neby Fitness Domenii
Vineri
Neby Fitness Domenii
Sambata
Duminica
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
Neby Fitness Domenii
07:30
Barre
Diana Chira

DESPRE BARRE

Trainer: Diana C.

Este un mix de dans contemporan si balet, cu miscari fluide si adaptate pentru o sala de fitness.

Nivel: Scazut

09:00
Core
Dragos
12:00
4X4
Dragos

Despre 4X4

Trainer: Dragos C.

4 circuite cu 4 exercitii fiecare, sectionat pe zone de; core, lower body, upper body si cardio. Este un sistem de antrenament ce ne-a demnostrat de-a lungul timpului ca inglobeaza tot ce are nevoie un om de rand pentru a avea o conditie fizica buna.

Nivel: Mediu

19:00
Combat
Costin Bucura

Despre Combat:

Antrenor: Costin Bucura

Este o clasa foarte antrenanta in care se executa tehnici si combinatii de box, kick box si arte martiale , executate pe un fond muzical antrenant, pentru a alcatui un program simplu , dinamic si intens , care sa asigure un consum caloric ridicat.

20:00
Lower Body
Costin Bucura

Despre  Lower Body :

Antrenor : Costin Bucura

Este un antrenament pentru tonifierea musculaturii coapselor si fesierilor.

Se lucreaza la sol , pe saltea cu o coarda elastica sau alte accesorii.

07:30
HIIT
Catalin Murgoci

DESPRE  HIIT :

Trainer: Catalin M.

High Intensity Interval Training este unul dintre cele mai eficiente concepte de fitness, care alterneaza exercitii cu diferite intensitati, pauze scurte si variatii de miscari.

Nivel: Intens

08:30
Spinning
Adrian Borozan

Despre Spinning

Trainer: Adrian Borozan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

09:00
Kick
Adriana Stanciu

Despre Kick

Trainer: Adriana S.

3, 2, 1….Fight. Rope jumps, sesiuni de kick, grab, punch, toate le vei exersa la The Cut. Un antrenament care iti va tine pulsul sus indiferent de conditia ta fizica.

Accesorii: saltea, coarda

Nivel: Mediu

12:00
Circuit 360
Catalin Murgoci

DESPRE CIRCUIT 360 :

Trainer: Catalin M.

Este acel antrenament de grup full body, in care se lucreaza la mai multe posturi cu accesorii diferite, iar schimbul de la un post la celalalt se face prin rotatie.

Nivel: Mediu

18:30
Disc Training
Marian Ivan
19:30
Core
Marian Ivan
19:30
Spinning
Laura Caraivan

Despre Spinning

Trainer: Laura C.

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

07:30
Pilates
Mihaela Mutu

Despre Pilates

Trainer: Mihaela M.

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

09:00
CrossFire
Mihaela Mutu

Despre Cross Fire

Trainer: Mihaela M.

Antrenant si placut, motivant si diferit, Cross Fire are un mix de elemente ce il face un antrenament aparte. Desfasurat pe intervale de timp intr-un ritm sustinut, este exact plusul de energie de care ai nevoie pentru o zi excelenta.

Accesorii: disc, coarda, gantere, saltea

Nivel:  Intens

12:00
Pulse
Dragos

Despre Pulse

Trainer: Dragos

Acest antrenament reprezinta un mix perfect intre exercitii cardio si exercitii de forta cu scopul de a arde grasimi, a sculpta musculatura si a creste  pulsul .

Nivel: Intens

19:00
Strength
Costin Bucura
20:00
ABS
Costin Bucura
07:30
Khai-Bo
Adrian Borozan
08:30
Spinning
Adrian Borozan

Despre Spinning

Trainer: Adrian Borozan

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

09:00
Super Sculpt
Adriana Stanciu

Despre Super Sculpt

Trainer: Adriana S.

Un antrenament fundamental de forta, ce cuprinde o varietate de exercitii izotonice si izometrice, creat pentru un singur obiectiv, definirea musculara.

Accesorii: gantere, saltea, bara cu discuri, discuri, steper

Nivel: Intens

19:00
Core
Dragos
19:00
Spinning
Geo Bogdan

Despre Spinning

Trainer:Geo  B.

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

20:00
Flow
Geo Bogdan

Despre Flow:

Antrenor  : Geo B.

Tema clasei: Face parte din seria Body&Mind , este o sinergie fluida de elemente din Yoga , Tai Chi , Pilates si Port de Bras. Clasa de 50 minute adresata tuturor  decomprima in timop record articulatiile si musculatura rigida si arde peste 600 de calorii.

Intensitate : Mica

 

07:30
FBC
Andrei P.
09:00
Strength
Andrei P.
12:00
Bootcamp
Marian Ivan

Despre Boot camp

Trainer: Marian I.

Drilluri, sand bags, speed leather & others le vei intalni aici la Boot camp. Antrenamentul in sistem de circuit cu elemente army este lectia de fitness ideala pentru o conditie fizica foarte buna.

Accesorii: saltea, speed leather, ropes, sand bags, markers, gantere, bara cu discuri, steper

Nivel:  Intens

18:30
Metabolic Training
Geo Bogdan
19:30
Pilates
Geo Bogdan

Despre Pilates

Trainer:  Geo B.

Avand la baza principiile pilates-ului lucrat la saltea, acest tip de clasa va fuziona intotdeauna cu elemente care te vor suprinde. Cu accent pe postura, dezvoltarea flexibilitatii si miscari sau pozitii ce antreneaza zona de core, ora de Pilates va fi intotdeauna un antrenament la care iti vei dori sa revii.

Accesorii: saltea

Nivel: Scazut

08:30
Hot Yoga
Geo Bogdan

Despre Hot Yoga

Trainer: Geo B.

Singura clasa ce are nevoie de 1h30 pentru a transmite un feeling puternic de stare de bine la final. Cu o temperatura ridicata si o atmosfera relaxanta, Hot Yoga reuseste sa-ti scoata toxinele din organism intr-un mod extrem placut.

Nivel: Scazut

10:00
Toning
Andrei P.

DESPRE  TONING :

Trainer: Andrei P.

12 minute exercitii cu greutati, 12 minute core training, 12 minute cardio, 12 minute abs.

Nivel: Mediu

10:00
Top2Bottom
Mihaela Mutu

Despre Top2Bottom

Trainer: Mihaela M.

Forta in sistem piramidal pentru trenul superior, sesiuni de cardio si exercitii pliometrice, sunt exercitii ce stau la baza acestei clase. Trebuie sa te astepti la schimbari dese de antrenament pentru ca nu te vom lasa sa prinzi ritmul nostru foarte usor.

Accesorii: bara cu discuri, gantere, discuri

Nivel: Mediu

11:00
Spinning
Mihaela Mutu

Despre Spinning

Trainer: Mihaela M.

Uphill, downhill, flat, etc. pentru fiecare efortul se dozeaza intr-un anumit mod si se aplica o tehnica diferita de a bicicli. Daca esti -born on the road- atunci spinning-ul va fi activitatea la care vei fi prezent/a constant si iti va trezi acea satisfactie, pe care o ai atunci cand faci ceea ce iti place. Inarmeaza-te cu rabdare, pentru ca va fi intens, antrenorul se va focusa pe tehnica si ritmul tau, pentru ca ne dorim sa fii impecabil/a pe bicicleta.

Select date to see events.
Descarca orarul claselor de aerobic

Descarca orarul claselor de Spinning

Nota: Accesul la clasa este permis cu cel tarziu 2 minute inainte de incepere.
Nu intirziati sau riscati sa nu fiti primiti!

Pentru a vizualiza descrierea fiecarei clase, faceti click pe aceasta

Va rugam sa cititi si respectati urmatoarele reguli create pentru siguranta si confortul dumneavoastra :

1. Recomandam prezenta cu 5 minute inainte de clasa.
2. Accesul in sala este permis cu minim 2 minute inainte de inceperea clasei ; pierderea incalzirii poate genera accidentari. Antrenorul isi rezerva dreptul de a nu accepta persoanele care intarzie.
3. Clasa se va desfasura doar cu un minim de 3 participanti.
4. Este interzisa utilizarea telefonului mobil in timpul orei. In situatia unei urgente despre care stiti inaintea orei, va rugam sa il anuntati pe instructor pentru a putea iesi afara, daca este cazul.
5. In timpul orei, nu sunt permise initiative personale de modificare a exercitiilor / rutinelor de antrenament, decit daca instructorul decide ca trebuie adaugate pentru siguranta.
6. Daca trebuie sa plecati inainte de terminarea orei, va rugam sa il informati pe instructor inainte de inceperea orei si sa va asigurati ca alocati 5 minute de cool down si stretch.
7. Apreciem feedback-ul dumneavoastra. Orice sugestie, nelamurire sau nemultumire sunt adresate instructorului la finalul clasei, niciodata in timpul rutinelor de antrenament. Puteti sa trimiteti aceste situatii si pe email, la domenii @ neby . ro
8. Cu exceptia orelor de Yoga, Pilates sau Stretching, este obligatoriu sa folositi incaltaminte sport adecvata.
9. Va rugam sa ii respectati pe ceilalti participanti la clasa. Locul in sala se ocupa in ordinea intrarii in sala, indiferent de vechime sau experienta.
10. Hidratati-va inaintea orei. In timpul clasei, doar instructorul poate decide pauzele de rehidratare, in functie de antrenament.
11. In cazul in care simtiti batai neregulate ale inimii, senzatie de voma sau pierdere a echilibrului, mergeti usor pe loc citeva minute inainte de a va opri complet.
12. Urmati-l cu atentie pe instructor si antrenati-va in deplina siguranta.